شناسهٔ خبر: 183710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به ۷ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری قریب به ۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری قریب ۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.

اخترشناس افزود: ۲ هزار و ۴۵ مورد از این تماس‌ها در قالب شکایت بوده که به ترتیب مربوط به مشکلات راه، بخش کالا، مسافر و ترانزیت بار بوده و پیگیری آن تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سؤالات، شکایات و پیشنهادات هم‌وطنان افزود: علاوه بر بخش گویای سامانه ۱۴۱، سایت اینترنتی این مرکز به نشانی www.۱۴۱.ir به صورت برخط جدیدترین تصاویر از وضعیت ترافیکی راه‌های استان و کشور و سایر خدمات موردنیاز نظیر مجتمع‌های خدمات بین راهی و سایر نیازمندی‌های کاربران جاده‌ای را نمایش می‌دهد.

اخترشناس یادآور شد: اکنون ۵۳ سامانه کنترل سرعت، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۷۸ ترددشمار، ۷ تابلو پیام متغیر جاده‌ای، ۴ سامانه توزین در حال حرکت و ۸ سامانه عکس‌برداری در محورهای این استان فعال است.